Hayırlı satışlar ama anlayamadığım bir olay var.
Niye?
Yani uyarmak yerine doğrudan format atıp geri ödeme yapmamak, sonra o makineyi başkasına satıp haksız kazanç elde etmek olmuyor mu?
Merhaba ;
Öncelikle teşekkür ederiz. Ondan sonra şu konuyu okursanız (
https://www.r10.net/turk-hosting-firm...-gecmeyin.html ) nedenini büyük oranda anlarsınız.
Başka sorularınızı cevaplamaktan mutluluk duyarım.