Lvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bitti neden! İspanya La Liga'da 34. haftanın dev maçında "El Clasico", Real Madrid - Barcelona mücadelesinde bambaşka bir film vardı. Barcelona Santiago Bernabeu'da Real Madrid'i 5-2 gibi farklı bir skorla yenerken, sergilediği futbol ile ezeli rakibine uzun yıllar unutamayacağı anlar yaşattı.
6-2 bitti maç.haberi yanlış yazmışlar