bu etik bişey olurmuydu? hemen al fiyatını teklif edersin olur biter kimse itiraz etmez ama bu şekilde son teklifi vereni hiçe sayıp onun arkasından yada haberi olmadan gizlice fiyatı arttırıp alış veriş yapılabilirmi
16 dolar teklifim
Aslında pek etik değil ama domainin bende kalacağını zannetmiştim
17$ benden..