Caddeciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 dolar benden, eğer bende kalmazsa pm istiyorum alıcıyım.
bu etik bişey olurmuydu? hemen al fiyatını teklif edersin olur biter kimse itiraz etmez ama bu şekilde son teklifi vereni hiçe sayıp onun arkasından yada haberi olmadan gizlice fiyatı arttırıp alış veriş yapılabilirmi

16 dolar teklifim