"CeyhunTc" Arkadaşım bence yanlış düşünüyorsun. Ben sizin problem çıkarmanız haricinde onların problem çıkaracağına inanmıyorum. Gerçekten saygılı, cana yakın ve bir o kadar da ilgili insanlar. Ben ne bir, terbiyesizliklerini nede kötü olan bi taraflarını görmedim. Kime sorsanız (+) puan verir. Kenan bey gerçekten harika bir insan. Umarım sizin probleminiz de en yakın zaman da düzelir.