supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardım isteyen arkadaşım kullandığın script Rusça bir çok şeyi zor oluyor.Destek sitelerinde hep tüketip üretmezsek Türk sitelerine sahip çıkmazsak öyle script bize bakar biz scripte.Ben şuan itibarı ile 2 destek sitesine hack,modül v.s çevirmeleri yapıyorum ücretsiz insanlar yararlansın diye.Lakin iyimi yapıyorum kötümü bilmiyorum.Ajax sorunu için kendi sitene upload ediyorsan resimleri eğer zaten otomatik boyutlandırma yapıyor ajaxa gerek kalmıyor örnek olarak dışardan bir resim çağır mesala tinypic den bir resim ekle 1024*768 onun sitede küçüldüğünü görüceksin tıkladığın zamanda ajax ın çalıştığını
hocam scirptle haşır neşir oldukca aradığım sorulara cevaplar ürettim veya buldum. baktığınızda temam ruscaydı türkçeleştirdim kullandım daha sonraki aşamada temamı değiştirdim, cevabınızı oldukca geç okuyabildim. ilginiz ve cevabınız için teşekkürler.