Sen aç hocam o zaman Destek Sitesi

Destek siteleri varda üyeler gerekli ilgi gösteriyor mu?Kaç kişi tıklıyor reklamlara?Üyeler gerektiği ilgiyi göstersinler "kedine adıma konuşuyorum" bak nerelere getiriyorum DLE yi
hocam ben destek sitelerindeki eksikliği dile getirdim, sık sorulan sorular sekmesi veya bir dle nin forum olanağıda var kurup insnalar karşılaştıkları sorunları dile getirebilseler kötümü olur ? Neden tepkili yaklaştığını anlayamadım, scripte yeni yeni alışıyorum bilgi birikimim yeterse destek sitesi en güzelinden açarım neden açmıyayım : ) Ayrıca bahsettiğiniz gibi reklamlara tıklayarak da destek verilmesi beklenmemeli destek para akzandırmak değildir bence,katılmayabilirsiniz. İşlerimin azalamsıylada türkçe tema sitesi olarak bir site açabilirim, elimden gelen temaları türkçeleştirmek türkçeleştirdiğim temaları paylaşsam yinede bir işin ucundan tutmuş olurum sanırım. Amacım yermek yada köstek olmak değil büyük bir eksikliği dile getirmektir.