bende 3 gün oldu siteyi açalı, webloader v.3 bende orjinal başlıklar ekliyorum 25 civarında link değişimi yaptım (pr2-3 sitelerde var) google sitemap yolladım ama bendede tık yok,
bu arada link değişimi sakıncalı olurmu?