@safakkk
Hiç önemli değil hocam,iyi niyetli düşünüp konuyu açmışsın artık. Önemli değil

@RocK
R10'da konular da önceden açılınca,sanki içeriği R10'dan çalmışım gibi oluyor. Zaten ilgili makaleden cümleleri ararsan R10'daki aramanın içeriği üstte oluyor. Bu sebepten ötürü indexlenmeden konu açmamaya gayret ediyordum ama mühim değil.