backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kendi makalemin konusunu kendim açacaktım,blogumda indexlendikten sonra. Keşke aceleci olmasaydınız
@digiklan
Teşekkür ederim
yiğit indexlemiş tabi konuyu sen açsan daha uygun olurdu.