Firma sahibi olarak konuya ben el atmak istiyorum.

Sizinle hic bir diyalogumuz olmadi fakat dun gece beni arayan kisilerden birisi sizin arkadaşınız olduğunu söylerek konuyu bana anlattı bende boyle bir şey varsa tabiki çözüme kavuşacaktır şeklinde cevap verdim kendisine oda teşekkür edrek telefon konuşması sonlandırıldı.

Beni arayan arkadaşınızdan sadece şunu istemiştim firmamıza domaini kim kaydettirdi ise bize bildirsin. Desin ki; bu domain şu kişinindir bizde hemen işlem yapalım.

Ayrıca bunca saygısızlığınıza rağmen domaini hiçbir işlem yapılmadığını görüyorum ve kullanıma devam ediyorsunuz.

Bunu inkar edebilirmisiniz?

Çünkü bu firmada kişilerin kendisine ait şeylere saygı gösterilir.

Firma olarak sadece tarafımıza domaini kaydettiren kişinin rızasını beklemekteyiz. Bu açmış olduğunuz ve durumla alakası olmayan yazılar içinde sizden açık bir özür bekliyoruz...