Arkadaşlar p.m atmayın dedim atıyorsunuz .. Buraya yazin çünkü script yazanlar Fiyat veriyorlar .. P.m ile gelen teklifler hep düşük oluyor..

Ayrıca arkadaşlar ben tamamen bana özel bir şey istemiyorum .. Normal yapılıp Çoklu satışa sokan arkadaşlarımız var .. Ben çoklu satış göremedim o yüzden buraya yazdım sıfırdan yazdırmak bana maaliyetli oluyor..