staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imzanız :
60 post 1$
itrader larınız da aynı şekilde...
bu işten anladığınız ortada...
sorması ayıp siz niye yapmıyosunuz ?
Sadece vbulletine post atıyorum botla çekiyorum konuları.Bir kişiyle anlaşılmıştır.