Valla tanıdığım bir editör arkadaş var, 3 yıldır böyle birşeyden söz ettiğini bile görmedim. Hayret birşey. İlk kez bu sitenin bu bölümlerindeki mesajları okuyunca duydum bu tür şeyleri. Şimdi o arkadaşa takılıyorum "söyle bakayim, ne alıyorsunuz milletten?" diye.
Ama benim bir tanıdık siteyi 2 yıl önce önermiştim ona, "içeriği kalitesiz, tasarımı çok kötü" deyip "siteyi düzene koyun, öyle başvurun" demişti.
Yani herkes paraya tenezzüel etmez bence. Fakat onun bir farkı var ki Türkiye'de yaşamıyor

Belki de huyumuzu suyumuzu kopyalamamış.