Merhaba,
Benim içim kullandığınız script farketmez 500 postu kasarım.
Itraderlerim bakabilirsiniz

ÖDEME 1:
İş bitiminde msn de konuşur hostumu da alırım -tabii ki host "0" olacak-
Özellikle host işiyle uğraşanlara söylüyorum...

ÖDEME 2:
Ya da paypal ile 15$ ınızı alırım...