teşekkürler bilgi için. meğer siz okuyormuşsunuz epeyce, size bir şey sorayım:

o blogda veya adsense ile ilgili bilgi veren resmi bir sayfada, tıklama başına reklamverenden alınan ücretin yüzde kaçının yayıncıya verildiğiyle ilgili bir bilgi var mı?