1 aydır msnde görüştük fakat arkadaşın bir çok sağlık problemleri olduğu için anlaşamadık.

beleşe birşey yaptırsak neysede bizde parasını veripte yaptıracağız arkadaş nedense anlaşma yoluna varmayıp hep bahaneler sundu.
ne zaman şunu yapak desem ya çok iş aldım yada başka bahaneler var. hamdolsun beleşe yaptırmıyoruz bizde.

Veya yapmıcaksanda yapmıyorum Erhan dersin olur biterdi 1 aydır uzatmanın anlamı yok. biraz kalite iş yapmanızı tavsiye ederim.

Hayırlısı.

Hayırlı işler hasan