KLadyuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapatan vatandaşlar bunu bilmiyormuki böyle işler yapıyorlar örneğini hepimiz biliyoruz
2 senelik emeğime yazık oldu dile kolay
Bir muhpir var r10 da. Benim sitemi de kapattırmış.