Konu
Erişim Engellenmiş Siteme :-(
28-04-2009, 19:35:22
#22
iSo
KLadyuS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kapatan vatandaşlar bunu bilmiyormuki böyle işler yapıyorlar
örneğini hepimiz biliyoruz
2 senelik emeğime yazık oldu dile kolay
Bir muhpir var r10 da. Benim sitemi de kapattırmış.