hızlı davrandın tebrik ederim; aynı domain için ben regleme hazırlıkları içindeyken baktım ki alınmış kim aldı filan derken R10 dan birisinin aldığını görünce sevindim. En azından yabancıya gitmemiş. Hayırlı uğurlu olsun.
Takipteydim bende

Bayilik için domain arıyordum arkadaş hızlı davranmış hayırlı olsun güzel domain