Aha, çok güzel. Anladım. Fazla uğraştırmayacak anlaşılan.
Yönetim panelinde de şöyle seçenek bulunduracağım artık:

<tr>
        <td ><font class='baslik'>Yayınla:</td>
        <td>
			<input type="radio" name="statu" value="Y" checked>Evet
			<input type="radio" name="statu" value="N" >Hayır
		</td>
    </tr>

Çok sağolun.