Aha, çok güzel. Anladım. Fazla uğraştırmayacak anlaşılan.
Yönetim panelinde de şöyle seçenek bulunduracağım artık:
<tr>
<td ><font class='baslik'>Yayınla:</td>
<td>
<input type="radio" name="statu" value="Y" checked>Evet
<input type="radio" name="statu" value="N" >Hayır
</td>
</tr>
Çok sağolun.