ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanalları kullanıp yeni site ismini belirtebilirsiniz ama belirtmeseniz de kodlar çalışacaktır.
ebubekir kardeşim adsensede acemiyim Msn Verirmsin Yada msn i pm atarmısn ?