olumlu yada olumsuz yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.

Proje tutmadımı sorusuna cevap vermek istiyorum.Upload sitesi açılmıştır diye 2 sitede duyuru yapıldı biriside burasıdır.ama öteki sitede özel kategoriye alındı.Yavaş yavaş olucaktır benim hiç bir beklentim yok Şu aşamada yavaş yavaş olsun temiz olsun diye düşünüyorum.

Premium üyelikli sistem önermişinizde ben bundan gayet memnunum.bu script'i kullanan arkadaşlar bilir admin paneli çok hoş,açıkcası benide cezbeden bu oldu.
Yarın birgün ben bu script'ide premium'a çeviririm.ama şimdi yapılması gereken birşey değil.