hızlı davrandın tebrik ederim; aynı domain için ben regleme hazırlıkları içindeyken baktım ki alınmış kim aldı filan derken R10 dan birisinin aldığını görünce sevindim. En azından yabancıya gitmemiş. Hayırlı uğurlu olsun.