De mi? mesela bir sürü kaliteli script var premium üyelik özelliği olan sayın kuaza' nın söylediği ve kullandıkları gibi. Yardımcı olacaktır sana w-arez olarak temin etme konusunda...

[Zaten o da w-arez olarak kullanıyor imzasındaki sitede]
MTN Şakamısın Sen?
Adam 150 € Verdi O Script İçin Lisans vs vs.
Biraz Forumdaki Diğer Konuya Bakman Yeterli.
Millete Çamur Atıp Durma.
Karalistemdesin!.