abi aynı olay başıma bugün başıma geldi bir baktım badware olarak google engellemiş zararlı yazılım diyor.firefox yasaklamış kafayı sıyıracaktım.ve çok şanslıyımki bu makaleyi okdum ve hatayı hatırladım daha önce bu virüs çok girmişti ama hiç aklma gelmedi...çok zararı var dikkatli olun arada taratın bence...