Hiç yalan söyleme derim ama yinede söyleyiceksen ;

ÖTV indirimi vardı birde kendi kampanyaları varmış birdaha bu fırsatı bulamayız hazırda indirim varken alalım zaten lazım oluyor evde birşey olduğunda falan arabasız olmuyor de belki ikna olur.