Bir de bunların bir kaç sezonda çat pat yabancı dil öğrenip önüne gelen her turist kadına yavşayan modelleri var.
Türkiye nin tüm turistik bölgeleri maalesef böyle değişik çapta ayıların işgali altında...
Aslında o ayıların %50 sinin suçuda yok.Yazıklık mekanların bir çoğunda AYI ve RUS ilişkisi ortaya çıkıyor

. Bu tür haberlerde medyaya yansıyınca böyle ayılar acaba bizede bakarlarmı diye gezinip duruyorlar.Kimsenin günahına girmiyimde.2 kelime yabancı dil öğrenen ayıların yanında çok yabancı kız gördüm.Ama bu dikizlemeyi gerektircek bir sebep değil genede.Efendi efendi gidip muhabbet etmek ayrı dikizlemek ayrı.