Siteniz yeniyse sık indexlenmemesi çok doğal. Hergün güncelleme devam edin, git gide google daha sık indexleyecektir. Bu arada temiz sitelerden backlink alırsanız, googlebot o sitelerden sizi görüp indexlemek için gelecektir. En son 3 gün önce
indexlenmiş. Zaten herkesin sitesi hergün indexleniyor değil. Aşağıdaki kodun eskisi gibi pek bir önemi yok.
<META NAME="revisit-after" CONTENT="1 days">
Blogcu'dan blog'um vardı 4 saatte indexlenirdi

Neyse beklemek kaldı
Description,keywords,title, özgün içerik.... bakımından arama motorları standartlarına uygun şekilde bir blog,forum veya kişisel siteniz olsaydı emin olun şimdiye çoktan indexlenmişti.
İki gün önce sitemi google'a kaydedip site haritasını gönderdim ve bu gün indexlemeye başladığını gördüm.
Site içeriği ile alakası olmayan keywords, description kullanımından sakınmanızı tavsiye ediyorum.
Keywords kullanmamı neden sakıncalı buluyorsunuz ?