Site girer girmez ilk dikkatimi çeken sayfa başındaki anahtar kelimeler oldu. Bence onları minimum seviyeye indir. En fazla 4 ya da 5 tane kullan. Eğer blogunu hergün güncelliyorsan aşağıdaki kodu meta kodlarına ekle. 2-3 günde bir güncelliyorsan 1 days yerine 2 yada 3 kullan.
<META NAME="revisit-after" CONTENT="1 days">
Ayrıca aşağıdaki kodu da Meta kodları arasına ekle.
<META NAME="robots" CONTENT="FOLLOW,INDEX">
kodları <head> altına yerleştiriyorum fakat
Düzgün bir şekilde oluşturulmadığından şablonunuz çözümlenemedi. Lütfen tüm XML öğelerinin düzgün biçimde kapatıldığından emin olun.
XML hata iletisi: The element type "META" must be terminated by the matching end-tag "".
hatasını alıyorum :S