Aslında hiç sevmediğim bir dildi, taki bu sene Control Systems dersi alana kadar. Çok basit gelmeye başladı help kısmı muhteşem olan bir dil. Takıldığın yerde help kısmı yardımına koşuyor. Grafiksel ve yakınlaşma değerleri için çok kullanışlı bir dil tavsiye ederim.
Mühendisler için biçilmiş kaftan diyebilirim. Fortran kullanıyordum normalde, matlaba geçiş ile gerçekten rahatladım. Öğrenmesi de kolay.
Unutmuşum ilk seferinde, başlıkta yazıyor diye herhalde,dalgınlık... Saolasın.