Hem hesap actiriyorsunuz hemde buraya gelip bu arkadaslarlada anlasilamadi yaziyorsunuz üstüne basit bir sekilde evet kapatin diyorsunuz ve size daha sponsor olunmasinimi bekliyorsunuz?