muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
discovery'mi takip ediyosun yoksa orada sunucu teslimatımı yaptın
malesef orda insanlar aç, içme suyunu pet şişelerde ingiliz/amerikan malı geliyor turistlere. ortalama 5 dolardan satılıyor. oysa ki coca colayı da 1 dolara satıyorlar! interneti bırak telefon bile lüks seviyede. belli şehirlerde adam kaçırma normal görülüyor. marmarisde pansiyon seviyesinde kalacak yerler orda lüks otel...

bu konuyla ilgili son mesajım olsun. ben serverloft ve türkçe desteğini destekliyorum. ama avrupalı bi şirketin türkleri sevmesi veya yüceltmesi olarak değil, ticaretin gereği "herkese satarım" mantığıyla hareket etmesi olarak algılanmalı. birgün bizim firmalar da avrupalılara mal satabilecek mi? içimizdeki küçük hüsamı masaya vurup milleti şaşırtabilecek miyiz? inşallaah

not: yakında avrupadan kiralanan sunucular için anti-damping ve gümrük vergisi uygulaması çıkması muhtemeldir. 50 euroya satılan sunucular mercedes'e uygulanan %40-%80 vergiyle 2 katına kadar çıkabilir. herkes buna hazır olsun. haa bunu çil yavrusu gibi dağılmış ve kendi başına hareket eden dc sahipleri maliye bakanlığına baskı yapıp ne kadar erkene aldırır bilemiyorum.

saygılar sevgiler efenim.