Ya arkadaş, bi kaç gündür uykunun keyfini beklemek zorunda kalmak çok kötü bir durum ya. Uzanıyorum. Bi sağa, bi sola dönüyorum. Bi bakıyorum 1 saat geçmiş. Ben haylen daha uykunun keyfini bekliyorum.