Facebook hesabım yok
Ne güzel işte benim vardı sildim bir dahada girmiyorum zaten, video sitesi gibi birşey oldu.. Hiçte üzülmüyorum izleyemediğime çünkü bir kaç gün içinde bir arkadaş sitesine ekler, ordan izleriz. Hem Facebook yararımız olacağına içimizden birini faydamız dokunsun.