Madem bir bilgi paylaşmayacaksın,niye bu konuyu açıyorsun?

Herkes böyle bir konu açsa bu kategorinin hali ne olurdu?

Bence amacın yorum almak değil, hava atmak.
Reklam yerleşim grafiğini paylaşırsan herkes yararlanır.(Sen sadece senin kullanmanı istiyorsun tabi,paylaşacağını sanmam.)