@Controller81
İçeriği download edip , facebook a yüklücem ve kendi videplayerımda göstericem.Alıcağım yer sabit değil , yeni çıkan parçaların kliplerini yayınlamayı düşünüyorum.Yeri gelir youtube olur yeri gelir dailymotion o yüzden tam bir karara varamadım.
Sen yabancı klip yayınlayıp adsense mi kullanıyorsun 1 senedir sorun yaşamadan?
Yerlide yayınlıyorum yabancı da... Forumda video paylaşım bölümünde kullanıyorum. Klip üzerine sitem yok. Youtube, metacafe ve googlevideo dan alıyorum..