Konu
Sizde de Var Mı ?
24-04-2009, 01:05:24
#6
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Post kasma gülüm.
Msn dende yazabilirdin bunu , küstün sanırım
Gösteriş olsun