Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar gitmiş php.ini editleme özelliği koymuş önlemini alacaktın zekicim
Post kasma gülüm.
Msn dende yazabilirdin bunu , küstün sanırım