bu kafayla çok gelişiriz biz.
Gelişmekten kasıt nedir hocam? Kalitesiz hizmete para verip birilerinin cebini doldurarak Türk ekonomisine katkı sağladığını düşünüyorsan bence yanılırsın.Ama serbest piyasa isteyen istediği yerden alsın ben zaten o konuda yorum yapmam