webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kafayla çok gelişiriz biz.

Gelişmekten kasıt nedir hocam? Kalitesiz hizmete para verip birilerinin cebini doldurarak Türk ekonomisine katkı sağladığını düşünüyorsan bence yanılırsın.Ama serbest piyasa isteyen istediği yerden alsın ben zaten o konuda yorum yapmam