konuyu doğru yeremi açtım bilmiyorum.


domainlerimi barındırmak için isimtescil ve İHS arasında kaldım.kimileri ihs den şaşma diyor kimileri ise isimtescil...tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum.