Sevgili günlüğüm;

Dün feci yorulmuşum; resmen pestilim çıkmış. Akşam üstü 4 de anca uyanabildim. Ohannes dedim kendi kendime. Aslında haylen uykum varda çaktırmamaya çalışıyorum. Güya uykuyu düzene almayı planlıyordum. Gerçi sabah 5 de yattım ama az uyumalıyım.

Gülhan'ın Galaksi Rehberi'ne bi daldım baktım saat baya bi geçmiş. Kıza helal olsun. Süper bir program hazırlıyor. Eskiden sabahlarken sürekli takip ederdimde artık erkenden uyuduğumdan ara ara izliyorum. Yurt içi ve yurt dışı her gün bir yeri gezip anlatıyor, gezmeyi seven biri olaraktan izlerken keyif alıyorum. Hatta kendisine gezilere katılabilebilmemde bir sakınca varmı diye sormayı düşünüyorum.