Merhaba Arkadaşlar Çoğu Vbulletin Forumlarda Görüyorum son Mesaj Bölümünde ''özel" yazılıyor benim forumumda henüz yok yazıyor bilgilendirirseniz cok sevinirim simdiden teşekkürler...