Merhaba arkadaşlar;

Elimde 10 yıllık bir domain var.Yani 10 yaşında bunun tam 7 senesi web sitesi kuruluymuş(İNGİLİZCE) sadece 3 senesi kapalı kalmış.

Kısaca domain 10 yaşında fakat google'den banlı,yeniden değerlendirme isteğine başvurdum.

Sorum ;
Google'den banı açılırsa bu 10 yılın bir torpili olur mu google'de ?


ErdeM diye bir arkadaşımın 4 yıllık domaini vardı.4 yaşında + Web sitesi kurulu değildi.Fakat 25k hite ulaştı(sanırsam 2 haftada)

Yorumlarınızı alabilirmiyim ?

Konu yanlış yerdeyse,özür dilerim