schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trabzon sivası yener gibi geliyor bana zor maç olacak tabiki.
Eğer sivası yenersek şampiyonluğun en büyük adayı olacağız.
İçimdeki umut ışıkları yanmaya devam ediyor benimed