meraktan baktımda bu haber yeni düşmüş birsürü haber sitesinde gazete sitesinde var google da aratınca bugün yayınlanmış hepsinde.
Şimdi onu araştırıp bulamam ama şöyle söyleyim Tuncay ödül almaya gitmişti hatırlarsanız hangi ödül olduğunu bilmiyorum Milli Takıma verilen bir ödüldü sanırım Fatih Terim ile gitmişlerdi ondan sonra böyle bir haber çıkmıştı.
Emre'yi hiç sevmem Aragones de silse yerine başka birisini alsak iyi olacak yaşı genç dinamik bir oyuncu... Emre isterse takımın en iyisi olsun ama sempatik değil davranışları felan.