150 lirayı yanlışlıkla mı yazdın yoksa gerçekten onu mu ödedin? ne gibi özellikleri var bu altyazı botunun merak ettim walla. ben o paraya; 4-5 dilden translate yapan,hafızalı program botu yazmıştım. fiyatlarımı arttırıcam hemen.
Altyazıyı, filmin resmini (çalışmıyor) çekip hosta atıyor. Wordpress'e yazı olarak ekliyor filmleri. Bunun dışında otomatik güncelleme fonksiyonu vardı, o da zaten şu an çalışmıyor. Botu kullandığım gün sayısı 1 ayı geçmez.
Bot yazdırmadan önce "Yazdıkdan sonra bi sorun çıkarsa her türlü yardımcı oluruz." diyenler şimdi olay benden çıkmış zaten diyor. Her bozulmasında 1 ay beklet sonra olay benden çıkmış de. İyiymiş bu kodlama işi bende öğreniyim tez elden kim bilir belki benim gibi bi bota 150 lira vercek enayiler bende bulurum.