Çok ilginç, burdaki bot yazdırcam yazımı okuyup giriyosun yazı yazıyosun bu konuyu açmadan 1 hafta önce yazdığım mesajı, sms'e cevap verme tenezzülünde bulunmuyosun. Yaptığın botun şu anda ne otomatik güncellemesi(Hani şu ekstradan 75 YTL aldığın özellik) çalışıyor, ne resim ekleme fonksiyonu. İnsan ancak bu kadar usandırılabilir, 1 dakikalık kodlama işi için 30 gün msn de ordamısın diye yazmakdan anamız ağladı. Neyse 150 liranı aldın cebine koydun nasıl olsa sana hayatta başarılar diliyorum.
150 lirayı yanlışlıkla mı yazdın yoksa gerçekten onu mu ödedin? ne gibi özellikleri var bu altyazı botunun merak ettim walla. ben o paraya; 4-5 dilden translate yapan,hafızalı program botu yazmıştım. fiyatlarımı arttırıcam hemen.