Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zafa kardeşim taş atma çabaları içerisine girip komik olma lütfen. Senin botun daha önce de tasarımdan dolayı bozulmuştu, düzelttik. Ben yaklaşık 1 aydır yoktum, senin sms attığın günden beri nete girmeye başladım, tabi bu tesadüf. Ama msnde karşılaşamadık, iletişim kuramadık, unutuldu. Zaten 4-5 gün önce attın mesaj. Zira 6 ay önce yaptığım ve daha önce de defalarca düzelttiğim botu bile yeniden çalışır hale getirdim bazı arkadaşlara.
Neyse amacım polemik yapmak değil. İşi alacak arkadaşa başarılar, benden çıkmış anladığım kadarıyla.
Çok ilginç, burdaki bot yazdırcam yazımı okuyup giriyosun yazı yazıyosun bu konuyu açmadan 1 hafta önce yazdığım mesajı, sms'e cevap verme tenezzülünde bulunmuyosun. Yaptığın botun şu anda ne otomatik güncellemesi(Hani şu ekstradan 75 YTL aldığın özellik) çalışıyor, ne resim ekleme fonksiyonu. İnsan ancak bu kadar usandırılabilir, 1 dakikalık kodlama işi için 30 gün msn de ordamısın diye yazmakdan anamız ağladı. Neyse 150 liranı aldın cebine koydun nasıl olsa sana hayatta başarılar diliyorum.