armorking_yesil benim burda şifremi biliyor o yazmış arkadaşlar. O sevinmiş sandbox yediğine. ben değil. Düzeltiyorum la asmorking_yesil sen sevindiysen benim ismimden yazma kendi isminden yaz ben üzülmüştüm

Bu arada trsohbet sandbox yemedi sadece 1 ay gibi bir süreliğine 5-6 sayfa geri salladı ufak bir ceza sanırım. Hayırlı olsun mois