Geçmiş olsun arkadaşım bende vps almıştım 9 gün sonra cpanel kullanabildik. Gün içinde bende şikayet konusu açacağım kendileri hakkında. Çünkü vps alalı 1ay olmadan %50 zam yaptılar...Kesinlikle tavsiye etmiyorum burayı.
Saygılarımla
Olayı yanlış lanse etmeyin lütfen. Zam yaptığımız yok Linux vps hizmetini iptal ediyoruz. Sadece windows vps hizmeti sağlıyacağız Linux vps hizmeti alan müşterilerimizi bu konuda bilgilendirdik 15 gün öncesinden tıpkı size de bilgilendirdiğimiz gibi.